Co to jest Program Jakości LOXY?

QAP jest potężnym zestawem narzędzi jakości, zapewniającym utrzymywanie produktów i dostaw na najwyższym poziomie.

OGÓLNE WARUNKI

W QAP znajdziesz:

  • Zapewnienie jakości / rejestracja w trakcie produkcji
  • Kontrola dostaw w magazynach
  • Pełny nadzór i dokumentacja cyfrowa
  • Laboratorium badawcze w Polsce i Azji
  • Wsparcie techniczne

Zapewnienie jakości / rejestracja w trakcie produkcji

Wszystkie procesy produkcyjne są wykonywane zgodnie z rygorystycznymi wymogami produkcyjnymi. Wszystkie dane dla każdej produkcji są rejestrowane i tworzony jest dziennik z unikatowymi * numerami partii. Z każdej produkcji pobiera się wystarczającą liczbę próbek kontrolnych do badań. Próbki te są używane do testowania w laboratorium naszej fabryki. Tylko * numer partii, który pomyślnie przeszedł nasze testy, jest wysyłany do naszego głównego magazynu.

Kontrola dostaw w magazynach

Przed wysłaniem poszczególnych produktów do naszych różnych magazynów przeprowadzane są testy kontrolne w centralnym laboratorium oraz wysyłane do zewnętrznych pralni przemysłowych w celu profesjonalnego prania. Po procedurze prania próbki są testowane pod kątem światła w określonych odstępach czasu i porównywane z wynikami fabryki dla dodatkowej kontroli. Testy są przeprowadzane zgodnie z odpowiednimi normami i wymaganiami. (EN 471, EN 533).

Pełny nadzór i dokumentacja cyfrowa

Wszystkie testy i wyniki są przechowywane i dostępne dla każdego klienta. Mamy cały czas pełny przegląd daty produkcji i ilości każdego numeru partii, który jest wysyłany do każdego klienta.

Laboratorium badawcze w Polsce i Azji

W ramach międzynarodowej sprzedaży i wsparcia technicznego Loxy posiada własne laboratorium testowe w naszym biurze w Rumii i  Hong Kongu. Posiadamy wszystkie  niezbędne urządzenia do przeprowadzania wymaganych przez klienta badań dotyczących taśm uszczelniających i taśm odblaskowych. Pomagamy klientom znaleźć odpowiednie dopasowanie taśm uszczelniających i odblaskowych dla różnych materiałów używanych w ich produkcjach. Przeprowadzamy również testy pralnicze, a kompletne raporty z badań mogą być przedstawiane na żądanie przez kontrolę jakości i zespoły ds. Rozwoju produktów.

Wsparcie techniczne

Nasze zaangażowanie w oferowanie obsługi klienta obejmuje wsparcie techniczne i szkoleniowe w terenie oraz nadzór nad jednostkami produkcyjnymi różnych klientów. Przedstawiciel Loxy jest przypisany do każdej fabryki, w której klient wykonuje produkcję, a nasze produkty są określone. Loxy będzie wtedy w stanie pomóc klientom w zakresie informacji o linii produktów i pomocy technicznej, jeśli jest to konieczne, aby produkcja przebiegła tak płynnie, jak to tylko możliwe. Loxy przeprowadza rutynowe wizyty przez cały rok i na żądanie do fabryk klienta, aby sprawdzić, czy nasze produkty są używane zgodnie ze specyfikacjami.